Legnagyobb családfák

| Regisztráció | Jelszó? |

Legtöbb hely

Költözés

Az Itt voltam! webhely költözik!

A jövőben az awilime szabadidő magazin utazás rovatában lesz elérhető megújult formában, számos új funkcióval együtt! Új helyszíneket közzétenni már csak az új weboldalon lehet. A már közzétett régi helyszínek automatikusan átkerülnek az új weblapra. Ez a folyamat több napig is eltart, kérjük légy türelemmel, ha az általad közzétett tartalmak még nem vagy csak részben kerültek át!
levi útvonala:

Dél-Afrikán keresztül-kasul.

Szélességi fok:
Hosszúsági fok:
Nagyítás:
1.szint
2 év 10 hónapja érkezett
levi útvonala: Dél-Afrikán keresztül-kasul.
1982 március 17. Felszálltunk a SWISSAIR gépére Budapesten és átrepültünk Zürichbe, ahol hosszan időztünk a hatalmas repülőtéren, majd átszálltunk az SAA Dél-Afrikai légitársaság Boeing Jumbo-Jet 767 óriásgépre és elindultunk Dél-Afrika felé. Rövid időre leszálltunk Madridban, majd tovább repültünk, de egy idő múlva valami géphiba történt és a Kanári szigetek felett körözve kiengedte a kapitány a teljes kerozin készletet és kényszer leszállást hajtott végre Las Palmas repülőterén. A légitársaság vendégeként egy éjszakát töltöttünk Las Palmasban a Hotel Cristina szállodában. Másnap dél körül felszálltunk az SAA másik, USA ból érkező óriás gépére és Sao Tomé közbeiktatásával másnap hajnalban megérkeztünk Johannesburgba, ahol az öcsém fél napja várt és fogalma sem volt mi történt velünk. Pár napi pihenés, városnézés után kirándultunk Durbanba, pár napot megszálltunk Scothburgban. Strandoltunk, szörföztünk, golfoztunk és bejártuk a tengerpartot, majd visszafelé benéztünk Lesothoba. Johannesburgban elmentünk a Lion parkba, a strucc farmra, felmentünk a város legmagasabb felhőkarcolójának tetejére, lefotóztuk a kilátást, söröztünk, vásárolgattunk. Pár nap múlva átmentünk Pretoriába, elmentünk az állatkertbe gorillát nézni, múzeumokba. Visszafelé úton lovagoltunk egy farmon, megnéztünk egy krokodil farmot. Hétvégén átugrottunk Sun Citybe rulettezni. Hazafelé megálltunk Rustenburgban. Pár napi pihenés, golfozás után elindultunk Cape Town felé. Útközben Bloemfontein után betértünk egy golf szállodába, golfoztunk, strandoltunk, majd másnap az Oranjae folyó érintésével Stellenboschba mentünk. Megnéztük a bor múzeumot, vacsoráztunk, boroztunk. Másnap tovább indultunk Cape Townba. Másnap megnéztük a várost, a várat, a Tábla hegyet és más látnivalókat. Továbbindultunk a Cape peninsulára a Jóreménység fokra ahol a majmokkal szórakoztunk. Aztán Simo's Town érintésével átmentünk a tengerpartra a Mossel Baybe és végig mentünk a Garden Routeon, George, Victoria Bay, Wilderness, Knysna, Plettenbrerg bay közbeiktatásával Port Elizabeth be. Eddig a tengerparton sátraztunk, de most zuhogni kezdett az eső és jól beáztunk ezért megszálltunk a King Edward ötcsillagos szállodában ahonnan azért loptunk egy törülközőt emlékbe. Tovább mentünk East Londonba, majd vissza mentünk Bloemfontein érintésével Johannesburgba. Utolsó kirándulásunk Nelspruiton keresztül a Krueger parkba vezetett, ahol pár napot töltöttünk Skukuzaban, Marlothban, találkoztunk elefántokkal, zsiráfokkal, párducokkal, zebrákkal, stb. Haza felé Svaziföldben bementünk egy krokodil farmba, majd vissza Johannesburgba. Elintéztük a repülőjegyeinket, hogy Zürichben körülnézhessünk, majd haza indultunk az SAA Boeingjével. Zürichben eltöltöttünk egy napot, bejártuk a várost, vásárolgattunk, sörözgettünk. 1982 május 3. hazaértünk Budapestre. Családom várt a reptéren a Lada1500 kocsimmal, amibe beülve olyan érzésem volt mintha egy fa kalodába ülnék. Na persze Dél-Afrikában Mercedesszel jártunk.
Útvonal: Dél-Afrikán keresztül-kasul. első állomása
   47,432914   19,261564

1027
Ez a helyszín a Dél-Afrikán keresztül-kasul. útvonal első állomása. Helyszín elérve: 1982. március 17. szerda 13:00-kor.
Budapesti Liszt Ferenc repülőtérről indulás Dél-Afrikába.

Címkék: airport
Útvonal: Dél-Afrikán keresztül-kasul. második állomása
   47,451352   8,561416

levi itt volt: Svájc, Zürich
216
Ez a helyszín a Dél-Afrikán keresztül-kasul. útvonal második állomása. Helyszín elérve: 1982. március 17. szerda 16:00-kor.
Átszállás az SAA Boeing 767 reülőgépére.

Útvonal: Dél-Afrikán keresztül-kasul. harmadik állomása
   40,468401   -3,568606

219
Ez a helyszín a Dél-Afrikán keresztül-kasul. útvonal harmadik állomása. Helyszín elérve: 1982. március 18. csütörtök 15:00-kor.
Tankolni és szervizelni szállt le a repülőgép.

Útvonal: Dél-Afrikán keresztül-kasul. negyedik állomása
   27,937792   -15,389165

292
Ez a helyszín a Dél-Afrikán keresztül-kasul. útvonal negyedik állomása. Helyszín elérve: 1982. március 18. csütörtök 20:00-kor.
Kényszerleszállás Gran Canarián.

Útvonal: Dél-Afrikán keresztül-kasul. ötödik állomása
   28,144622   -15,430406

261
Ez a helyszín a Dél-Afrikán keresztül-kasul. útvonal ötödik állomása. Helyszín elérve: 1982. március 18. csütörtök 21:00-kor.
Megszálltunk a Hotel Cristinában.

Útvonal: Dél-Afrikán keresztül-kasul. hatodik állomása
   0,377631   6,714726

331
Ez a helyszín a Dél-Afrikán keresztül-kasul. útvonal hatodik állomása. Helyszín elérve: 1982. március 19. péntek 16:00-kor.
Leszéálltunk pár órára Sao Tomé szigetén, ami Sao Tomé és Principe államhoz tartozik, ami Gabon mellett van, de ez a program nem ismer ilyen országot, pedig van.

Láttad már?

Címke felhő

anglia, ausztria, balaton, budapest, csehország, duna, egyiptom, egypt, erdély, erdő, felső-ausztria, fénylánc, folyó, geocaching, geoláda, görögország, gps útvonal, hegy, horvátország, hotel, hungary, ireland, írország, italia, kastély, kirándulás, látnivaló, lengyelország, linz, london, magyarország, mc-bubu, múzeum, németország, nyaralás, oberösterreich, olasz köztársaság, olaszország, otthon, österreich, park, pécs, reggio lazio, repubblica italiana, rom, roma, róma, románia, rome, spanyolország, strand, svájc, szabadidő, szállítás, sziget, szlovákia, szlovénia, táj, templom, tenger, tengerpart, természet, , tunézia, túra, tündüs & zo-, vár, város, víz, worldwalk

Navigációs hivatkozások kihagyása Copyright © 2007-2020 Animare Software Kft. Minden jog fenntartva! | Készült: Animare Stúdió | Ügyfélszolgálat |