Legnagyobb családfák
Legújabb hozzászólások
3 nap 20 órája érkezett
Horizont: Csodálatos :)

13 nap 10 órája érkezett
Horizont: Ez nagyon érdekes volt, hírét se hallottam eddig. Köszi :)

Horizont: Milyen szép kis madárka ez a gyurgyalag :)

18 nap 14 órája érkezett
magdinurse: Szia Horizont! :-) Valóban rég jártam az oldalon!Mostanában kevesebb...

25 nap 16 órája érkezett
Horizont: Sajnos ez van nálunk. A Sás tóval is ez volt elhanyagolták, aztán...

Legtöbbször nézték

Hosszúsági fok:
Nagyítás:
1.szint
Megosztás és letöltés: Velence és környéke útvonal
Csabó útvonala: Velence és környéke
Többször voltam már Velencében-munkámmal kapcsolatban-de tavaly májusban előszőr jutottunk el egy hétre,nyugodtan körűlnézni a szigeteken és magában a városban,ami mindíg is vonzott. Támaszpontnak Lido di Jesolot választottuk. Előszezonról lévén szó,féláron szálltunk meg a nyári árakhoz képest,fürödni úgysem akartunk,májusról lévén szó,de a "tavaszolás" végére az is összejött.Olyan nyárias meleget fogtunk ki,hogy pár nap után élvezhettük a 24-25 fokos Adria hullámait is.A terv az volt,hogy a 20 km-re lévő Punta Sabbianiból hajókázunk el Velencébe és a környező szigetekre,kedvezményes 3 napos bérlettel körbe hajókázzuk a környéket -így a legolcsóbb fajlagosan,más városokat pedig autóval közelítjük meg.Gyakorlatban is bejött az elképzelés,jártunk Velence mellett Buránoban,Chioggiában,Muránoban,a Lidon,de eljutottunk Padovába,Veronába és a Garda tóhoz is.Ez utóbbihoz persze kértük a hideg kaját a szállodától,mert hosszú túra volt.
Útvonal: Velence és környéke első állomása
   45,512362   12,669296

Csabó itt volt: Olaszország, Lido di Jesolo
4018
Ez a helyszín a Velence és környéke útvonal első állomása. Helyszín elérve: 2009. május 17. vasárnap.
Egy barátságos kis szállodában foglaltunk helyet,közel a centrumhoz.Homokos,gazos,de zárt parkolót is kaptunk,az ellátás -félpanzió- nagyon jó volt.Zsúfoltság semmi,a személyzetre és a szinte állandóan...

Címkék: olaszország, adria, lido di jesolo, velence
Útvonal: Velence és környéke második állomása
   45,447427   12,424808

Csabó itt volt: Olaszország, Punta Sabbioni
14850
Ez a helyszín a Velence és környéke útvonal második állomása. Helyszín elérve: 2009. május 18. hétfő.
Kedves kis városka,csak azért említem meg, mert minden alkalommal itt "hajóztunk" be Velence irányába,itt vettük meg a bérletünket három napra és itt hagytuk a kocsinkat is a térképen látható körforgalom és a kikötő között lévő parkolóban...

Címkék: olaszország, adria, velence.punta sabbiani
Útvonal: Velence és környéke harmadik állomása
   45,433974   12,338048

Csabó itt volt: Olaszország, Velence
1121
Ez a helyszín a Velence és környéke útvonal harmadik állomása. Helyszín elérve: 2009. május 18. hétfő.
Velencéről már sok mindent leírtak,nem tudok sokat hozzátenni,ha csak nem annyit,hogy régi "szerelmem" és időnként meg kell látogatni.Írás helyett néhány képet tettem ide.

Címkék: olaszország, velence, san marco, adria

Útvonal: Velence és környéke negyedik állomása
   45,456232   12,357439

Csabó itt volt: Olaszország, Murano
1422
Ez a helyszín a Velence és környéke útvonal negyedik állomása. Helyszín elérve: 2009. május 19. kedd.
Előszőr jutottam el Muranoba,mindíg kiváncsi voltam,hol készítik a világhírü muranoi üveg dísztárgyakat.És most azt is láthattam,miként készűlnek ezek a szépséges remekművek. A város amolyan szerényebb,iparias...

Címkék: olaszország, adria, velence, murano
Útvonal: Velence és környéke ötödik állomása
   45,486914   12,415826

Csabó itt volt: Olaszország, Burano
1585
Ez a helyszín a Velence és környéke útvonal ötödik állomása. Helyszín elérve: 2009. május 20. szerda.
Aranyos kis szigettelepülés,igazából halászfalu és egyben a velencei csipkekészítés központja. Mivel nem kapott korábban elég figyelmet,lakói kitalálták: szinesre festik házaikat -amelyek valójában egyszerű...

Címkék: olaszország, adria, burano, velence
Útvonal: Velence és környéke hatodik állomása
   45,223252   12,284011

Csabó itt volt: Olaszország, Chioggia
6658
Ez a helyszín a Velence és környéke útvonal hatodik állomása. Helyszín elérve: 2009. május 21. csütörtök.
Valódi,élő halászfalu,de inkább város.Csatornái tele halászhajókkal,csónakokkal.Ahogy olvastam valahol,az adriai halászat egyik központja -ma is.Amúgy meg olyan mint Velence,katonai hasonlattal ez a gyakorló,Velence...

Címkék: olaszország, velence, chioggia, adria

Láttad már?

Címke felhő

anglia, ausztria, balaton, budapest, csehország, duna, egyiptom, egypt, erdély, erdő, felső-ausztria, fénylánc, folyó, geocaching, geoláda, görögország, gps útvonal, hegy, horvátország, hotel, hungary, ireland, írország, italia, kastély, kirándulás, látnivaló, lengyelország, linz, london, magyarország, mc-bubu, múzeum, németország, nyaralás, oberösterreich, olasz köztársaság, olaszország, otthon, österreich, park, pécs, reggio lazio, repubblica italiana, rom, roma, róma, románia, rome, spanyolország, strand, svájc, szabadidő, szállítás, sziget, szlovákia, szlovénia, táj, templom, tenger, tengerpart, természet, , tunézia, túra, tündüs & zo-, vár, város, víz, worldwalk

Navigációs hivatkozások kihagyása Copyright © 2007-2017 Animare Software Kft. Minden jog fenntartva! | Készült: Animare Stúdió | Ügyfélszolgálat |
| Hírek | Facebook | Blog | Oldaltérkép | Sajtószoba | Felhasználási feltételek | Adatvédelem |