Magyarország, Budapest, a 4-es metró Fővám téri megállója, SzG3

szalay2
szalay2:
adatlapja
Családfája:
szalay2 még nem készítette el a családfáját.
Legnagyobb családfák
Legújabb hozzászólások
Legtöbbször nézték
Legtöbb szavazat
Bejelentkezés
E-mail: 
Jelszó: 

| Regisztráció | Jelszó? |
 

Legtöbb hely
Legújabb videofilmek
Legtöbb hozzászólás

Megosztás és letöltés: Budapest, a 4-es metró Fővám téri megállója, SzG3
Helyszín: Magyarország, Budapest, a 4-es metró Fővám téri megállója, SzG3
Magyarország
   47,486578   19,057100

 
3 év 3 hónapja érkezett
szalay2 itt volt: Magyarország, Budapest, a 4-es metró Fővám téri megállója, SzG3
467
0
0
10
0
2014. április 1.
Sziasztok, Gábor vagyok!
Ez már a mély belvárosi rész, itt az állomás is elég mélyen van. Itt jön elő az egyik problémám az új metróval. Olyan sűrűn vannak a megállók, hogy alig tud felgyorsulni és már meg is kell állnia. Szerintem erre jó megoldás lett volna az, hogy egy ilyen helynek (Fővámtér + Szent Gellért tér) közös megállója lett volna a Duna alatt és onnan kijáratok a két helyhez. Ha a megálló túl rövid lenne, akkor pár méter mozgó járda segített volna a vízszintes közlekedésen (bár a Kálvin térnél szerintem ennél többet kell gyalogolni a két metró közötti átszállásnál). Ugyanezt kellett volna alkalmazni a Móricz Zsigmond körtér és Újbuda megállók között is. Kb másfél megállóval olcsóbb lett volna a dolog (azért csak ennyivel, mert azért a feljövetelt mindkét oldalon meg kellett volna oldani). A Fővámtérnél a metró bevilágítói - mert azért itt is biztosítani szerették volna a bevilágítást természetes fénnyel - a Corvinus egyetem előtt találhatóak. A másik problémám az alkalmazott anyagokkal van: miért kell rozsdásnak látszani egy új dolognak? Nekem a rozsda az elmúlást, a rossz anyagminőséget, a leszálló ágat mutatja (valahol - talán Pécsett - építettek egy acél kilátót, amelyet egészen berozsdásítottak, le kellett zárni, mert az acéllemezek össze szabdalták az embereket, a rozsda pedig összekoszolt mindent és mindenkit. Kidobott pénz, bár nem az első és nem az utolsó). Én biztosan kiirtanám ezt a módszert, vagy technikát mindenhonnan. Az állomás leglátványosabb része a mozgólépcsők felett található, ez egy több szinten elhelyezett többirányú vasbeton rácsszerkezet, amely alulról nézve igen érdekes szerkezetet mutat. Maga az állomás viszonylag szerény (mondhatni kicsi), viszont itt már alkalmazzák a mozaikot a metró szinten is, bár egyszínű felületekkel). Szerintem egy kellemes állomás.


Címkék: magyarország, budapest, 4-es metró, fővám tér, megálló, állomás, metró
Webcím: http://utazaskatalogus.blogspot.hu/2011/05/utazasaim...

Közvetlen link:
Térkép beillesztése saját weblapba, blogba: [?]

Új hozzászólás írása előtt be kell jelentkezni!

Még nem érkezett hozzászólás.




Láttad már?




Címke felhő

anglia, ausztria, balaton, budapest, csehország, duna, egyiptom, egypt, erdély, erdő, felső-ausztria, fénylánc, folyó, geocaching, geoláda, görögország, gps útvonal, hegy, horvátország, hotel, hungary, ireland, írország, italia, kastély, kirándulás, látnivaló, lengyelország, linz, london, magyarország, mc-bubu, múzeum, németország, nyaralás, oberösterreich, olasz köztársaság, olaszország, otthon, österreich, park, pécs, reggio lazio, repubblica italiana, rom, roma, róma, románia, rome, spanyolország, strand, svájc, szabadidő, szállítás, sziget, szlovákia, szlovénia, táj, templom, tenger, tengerpart, természet, , tunézia, túra, tündüs & zo-, vár, város, víz, worldwalk

Navigációs hivatkozások kihagyásaKezdőlap » Itt voltam Copyright © 2007-2017 Animare Software Kft. Minden jog fenntartva! | Készült: Animare Stúdió | Ügyfélszolgálat |
| Hírek | Facebook | Blog | Oldaltérkép | Sajtószoba | Felhasználási feltételek | Adatvédelem |