Legnagyobb családfák

| Regisztráció | Jelszó? |

Legtöbb hely

Költözés

Az Itt voltam! webhely költözik!

A jövőben az awilime szabadidő magazin utazás rovatában lesz elérhető megújult formában, számos új funkcióval együtt! Új helyszíneket közzétenni már csak az új weboldalon lehet. A már közzétett régi helyszínek automatikusan átkerülnek az új weblapra. Ez a folyamat több napig is eltart, kérjük légy türelemmel, ha az általad közzétett tartalmak még nem vagy csak részben kerültek át!

benkoaniko térképes blogja

benkoaniko az alábbi helyeken volt
(a térképen csak a nyilvános láthatóságú helyek jelennek meg!)
Szélességi fok:
Hosszúsági fok:
Nagyítás:
1.szint
   47,181954   20,194051

benkoaniko itt született: Magyarország, Szolnok
1154
Háát igen...úgy látom nem sokan írtak még erről a városról:) Az tény,hogy nem egy dunántúli csiri-viri hely. Sokan úgy gondolják, túl szürke,stb. Egy biztos, hogy én itt nőttem fel, és sok szép emlékem füződik hozzá...

Címkék: szolnok
   51,644076   -2,674881

12 év 4 hónapja érkezett
benkoaniko itt volt: Egyesült Királyság, Chepstow
1110
Mivel tőlünk (Bristoltól) csak kb 10percre van ez a város, ide is gyakran látogattunk el. A kedvencem a vár, ahol -ha szép idő van- kellemes vasárnap délutánt lehet eltölteni. Nekem Wales jobban tetszik,...

Címkék: wales
   51,385897   -2,364335

benkoaniko itt volt: Egyesült Királyság, Bath
2086
Ide gyakran "ugrunk át" hétvégenként, ha nem akarunk messzire menni, de mégiscsak mehetnékünk van:) Teljesen más, mint Bristol. A város híres a rómaikori fürdőjéről, a csodás épületeiről, hatalmas parkjáról...

Címkék: bath

50,114043   -5,538075

benkoaniko itt volt: Egyesült Királyság, Penzance
894
Miután Land's End szikláit megnéztük, úgy gondoltuk, nem indulunk rögtön vissza, hanem itt alszunk valahol a környéken. Mivel 3 napos ünnepi hétvége volt sehol nem találtunk olcsó szállást, ezért kénytelenek...

Címkék: penzance
   50,433564   -3,559484

benkoaniko itt volt: Egyesült Királyság, Paignton
835
Mostanában ez a kedvenc helyem.Szerencsére ahányszor ide jöttünk mindig jó idő volt.Kék a tenger,szép a kikötő,aranyos hely.

Címkék: paignton
   51,456133   -2,604318

benkoaniko itt lakik: Egyesült Királyság, Bristol
4559
Itt található a Bristoli csatorna,amire azt hittem,hogy tenger mellett fogok élni,de kiderült,hogy ez inkább csak "sártenger".Gyakran esik.Az már jó idő,ha nem.Na jó,annyira nem tragikus a helyzet,mert...

Címkék: bristol

Láttad már?

Címke felhő

anglia, ausztria, balaton, budapest, csehország, duna, egyiptom, egypt, erdély, erdő, felső-ausztria, fénylánc, folyó, geocaching, geoláda, görögország, gps útvonal, hegy, horvátország, hotel, hungary, ireland, írország, italia, kastély, kirándulás, látnivaló, lengyelország, linz, london, magyarország, mc-bubu, múzeum, németország, nyaralás, oberösterreich, olasz köztársaság, olaszország, otthon, österreich, park, pécs, reggio lazio, repubblica italiana, rom, roma, róma, románia, rome, spanyolország, strand, svájc, szabadidő, szállítás, sziget, szlovákia, szlovénia, táj, templom, tenger, tengerpart, természet, , tunézia, túra, tündüs & zo-, vár, város, víz, worldwalk

Navigációs hivatkozások kihagyásaKezdőlap » Saját helyeim Copyright © 2007-2021 Animare Software Kft. Minden jog fenntartva! | Készült: Animare Stúdió | Ügyfélszolgálat |